Loading...
Skip to content
Нашар көретіндерге арналған нұсқа | Мобильді нұсқа
ҚазРусEngБасты бетке көшуХат жөнелтуПортал картасы қажетті бөлімді тез іздеуге арналғанHelp
Статистика комитеті ресми Интернет-ресурсыСтатистика комитеті ресми Интернет-ресурсы
Қазақстан Республикасы Президентінің жолдауларҚазақстан 2050100 НАҚТЫ ҚАДАМҚазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралыСұрақ-жауап
жаңа терезеде ашу
 

ЦЕЛЬ-01 Мақсат 4. Ауқымды және әділетті сапалы білім беруді қамтамасыз ету және барлығы үшін бүкіл өмір бойы оқу мүмкіндігін көтермелеу

МІНДЕТТЕР КӨРСЕТКІШТЕР
 

4.1 2030 жылға дейін барлық қыздар мен ер балалардың талап етілетін және тиімді оқу нәтижелеріне жетуге мүмкіндік беретін ақысыз, сапалы және тең құқылы бастауыш және орта білімге ие болуын аяқтауды қамтамасыз ету 4.1.1 Балалар мен жастар үлесі: а) 2-ші/3-ші сыныптағы, b) бастауыш мектеп бітірушілері және с) орта мектеп бітірушілері, кем дегенде і) ең төменгі сауаттылыққа ие және іі) есептеу машығына ие, жынысы бойынша топтастыру
Деректер Метадеректер
 
4.2 2030 жылға дейін барлық қыздар мен ер балаларды бастауыш білім алуға дайын болатындай сапалы даму, күту жүйелерімен және мектеп жасына дейінгі балаларды мектепалды оқытуға қолжетімділікпен қамтамасыз ету 4.2.1 Денсаулық, оқыту және психологиялық-әлеуметтік қолайлылық тұрғысынан ауытқуларсыз дамып жатқан бес жасқа дейінгі балалардың үлесі, жынысы бойынша топтастыру
Деректер Метадеректер
 
4.2.2 Оқытудың ұйымдастырылған түрлеріне қатысу деңгейі (мектепке баратын ресми жасқа жеткенге дейін бір жыл бұрын) жынысы бойынша топтастыру
Деректер Метадеректер
 
4.3 2030 жылға дейін барлық әйелдер мен еркектерді қымбат емес және сапалы кәсіптік-техникалық және жоғарғы біліммен, соның ішінде университеттік біліммен қамтамасыз ету 4.3.1 Соңғы 12 айда ересектердің және жастардың ресми және ресми емес оқыту және кәсіби даярлық түрлеріне қатысу деңгейі, жынысы бойынша топтастыру
Деректер Метадеректер
 
4.4 2030 жылға дейін талап етілетін машыққа, атап айтқанда жұмысқа орналасу, лайықты жұмысқа ие болу және кәсіптік қызметпен айналысу үшін кәсіптік-техникалық машыққа ие жас және ересек адамдардың мөлшерін анағұрлым ұлғайту 4.4.1 Ақпараттық коммуникациялық технолгиялар саласында машықтанған жастар/ ересектер үлесі, машық түрлері бойынша топтастыру
Деректер Метадеректер
 
4.5 2030 жылға дейін білім беру саласындағы гендерлік теңсіздікті жою және халықтың осал топтарын, атап айтқанда мүгедектерді, байырғы халық өкілдері мен осал жағдайдағы балаларды білімге және барлық деңгейдегі кәсіптік-техникалық даярлауға деген бірдей қолжетімділікпен қамтамасыз ету 4.5.1 Осы тізімдегі білім беруге қатысты бөлшектеле алатын көрсеткіштер бойынша (әйелдер мен еркектердің, қалалық және ауылдық тұрғындардың, ауқаттылықтың жоғарғы және төменгі квантилі және басқа да топтардың, мысалы, мүгедектердің, байырғы тұрғындардың және мәліметтердің болуына байланысты жанжалға қатысы бар адамдардың) теңдік индекстері
Деректер Метадеректер
 
4.6 2030 жылға дейін барлық жас адамдар және еркектерді де, әйелдерді де қосқандағы ересек халықтың анағұрлым көп үлесі оқи алатындай, жаза алатындай, санай алатындай жасау 4.6.1 Осы жас тобындағы кем дегенде функционалды а) сауаттылықтың белгіленген деңгейіне және b) математикалық сауаттылыққа жеткен халық үлесі, жынысы бойынша топтастыру
Деректер Метадеректер
 
4.7 2030 жылға дейін барлық білім алушылардың тұрақты даму үшін қажетті білім және машықтарға ие болуын, атап айтқанда тұрақты даму және тұрақты өмір салты, адам құқықтары, гендерлік теңдік, әлем мәдениеті мен зорлық көрсетпеу, әлемнің азаматтығын насихаттау және мәдени алуан-түрлілік құндылығы мен тұрақты дамудағы мәдениеттің үлесін мойындау мәселелері бойынша білім беру арқылы қамтамасыз ету 4.7.1 (i) дүниежүзілік азаматтылық рухында және (ii) тұрақты даму насихатында тәрбиелеу мәртебесі, гендерлік теңдік пен барлық деңгейдегі адам құқықтарын қоса алағанда: (a) білім беру саласындағы ұлттық саясат; (b) оқу бағдарламаларында; (c) мұғалімдерді даярлау бағдарламаларында; және (d) білім алушыларды аттестациялау жүйесінде
Деректер Метадеректер
 
4.a Балалардың мүдделерін, мүгедектердің ерекше қажеттіліктерін және гендерлік аспектілерді ескеретін білім ордаларын құру және жетілдіру және барлығына бірдей қауіпсіз, зорлықтан және әлеуметтік тосқауылдардан еркін және тиімді білім алу ортасын қамтамасыз ету 4.a.1 Төмендегілермен қамсыздандырылған мектептер үлесі: а) электр қуатымен; b) оқу мақсатындағы Ғаламтор қызметтерімен; с) оқу мақсатындағы компьютерлермен; d) мүгедек оқушыларға арналған бейімделген инфрақұрылым мен материалдармен; е) ауыз судың базалық көздерімен; f) бөлек ең қарапайым деңгейде қамсыздандырылған дәретханалармен; және g) қол жууға арналған базалық құралдармен (СҚСГ бастамасының көрсеткіштерінің анықтамасына сәйкес)
Деректер Метадеректер
 
4.b 2020 жылға дейін дамыған және басқа да дамушы елдерде кәсіптік-техникалық білімді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, техникалық, инженерлік және ғылыми бағдарламаларды есептегенде жоғары білім алу үшін дамушы, әсіресе ең нашар дамыған елдерге, шағын аралдық дамушы мемлекеттер және африка елдеріне ұсынылатын шәкіртақылар мөлшерін бүкіл әлем бойынша көбейту 4.b.1 Шәкіртақыларды төлеуге бағытталатын даму мақсатындағы ресми көмек көлемі, оқу бағдарламаларының секторлары мен түрлері бойынша топтастыру
Деректер Метадеректер
 
4.c 2030 жылға дейін білікті мұғалімдер санын дамушы, әсіресе ең нашар дамыған елдер және шағын аралдық дамушы мемлекеттерде мұғалімдерді даярлау бойынша халықаралық ынтымақтастық арқылы көбейту 4.c.1 Жұмысқа дейінгі немесе жұмыс барысында берілген елдегі сәйкес деңгейде кем дегенде ең төменгі ұйымдастырылған кәсіби ұстаздық даярлықтан (мысалы, педагогикалық) өткен: а) мектепке дейінгі мекемелердегі; b) арн. жоғ. біл. бар бастауыш мектетегі мұғалімдерге салыстырмалы пайыз болады
Деректер Метадеректер
 

 

Портал бойынша іздеу
Респонденттің кабинеті
Ресми YouTube канал
Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің блогы
Статистика карапайым тілмен
Әдіснама
Жіктеуіштер
Халықаралық сарапшылардың пікірлері
Статистикалық терминдер
Заңды тұлғаны немесе дара кәсіпкерді іздеу
БСН
немесе
ЖСН
'Талдау' ақпараттық-талдамалық жүйесі
Байланысу ақпараты
010000, Қазақстан Республикасы, Нұр-Сұлтан қаласы
Есіл өзенінің сол жағалауы,
Мәңгілік ел көшесі, 8
Министрліктер үйі, 4 кіреберіс
e-mail: kazstat.rk@gmail.com
Ақпараттық қызмет
+7 7172 74 90 10
+7 7172 74 90 11
e-mail: help@statdata.kz
9:00 - 18:30-ға дейін:
+7 8000 800 878 (Қазақстан бойынша тегін)
+7 7172 55 24 49 (Нұр-Сұлтан қаласы үшін)
Сенім телефоны
+7 7172 74 90 02
Баспасөз қызметі
8 701 222 60 16
+7 7172 749002
e-mail: a.sandikbaeva@economy.gov.kz
Кеңсе
+7 7172 74 95 47
Факс: +7 7172 74 94 94
Статистика комитеті
2019
Порталдың жаңа және жаңартылған rss лентасы Сіз фейсбуктегі СК бетіне көшесізСК-ның Ютубтегі бейнеоматериалдары
Қате таптыңыз ба?
Тышқанмен белгілеп, басыңыз Ctrl+Enter